Tvåtallar: nä inte det här ryktet..en annan stjärna
Inlägg: 1148637
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
zita: Ja inte är det Wargen för jag räknar inte honom som stjärna även om jag tycker han är bra.
Måste vara Jonte :)
Måste vara Jonte :)