Inlägg: 1148653
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Knylan:
Sant man måste värdera vart ryktena startar, det är bara Willy och Ambroo som jag litar på......:))
Sant man måste värdera vart ryktena startar, det är bara Willy och Ambroo som jag litar på......:))
Sv: Silly Season 09/10
Knylan: Av samma källa fick jag veta att 2 kanadensare var på gång och det var ju sant. Så vi får väl se..
En lite våt dröm jag har såhär på tisdagen vore att förena Crippe, Warg och Månsson i TIK kommande säsong. Kanske inte för själva hockeyn i sig, utan för att det ska bli någon högre nivå på alkoholdrickandet. Det är ju bara Pärssinen som hållit fanan uppe.