1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614838 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1148836

Sv: Silly Season 09/10
mikenomad: Ung 21:årig utvecklingsbar... som skriver på för typ 1+1 kan han kanske duga till. Men då ser jag nog hellre någon annan.

Tikinmyheart: Att vissa har svårt att se att Dennis Persson var riktigt bra i slutet av säsongen. Tyckte han gjorde väldigt lite misstag från att han kom tillbaks från skadan... Han hade jag kunna haft kvar till nästa säsong...

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
Tycho: Jag är ingen "motståndare" till Dennis Persson, men det räcker inte att man sköter sig de 10 sista matcherna.

Gör om, gör rätt, bygg bakifrån med stabila backar. Sen har jag ett förslag till Skogs. Skola om dig till forward. Du har bra skridskoåkning och skott och är inte rädd för att använda kroppen och du jobbar hårt.

Tomas, lyssna på pappa nu:)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.