1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614838 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1149192

Sv: Silly Season 09/10
Hoppsan, ST påstår att Gabbe är klar:

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
T T: Old stuff ;) Herrarna uppe i norr gick tidigt ut med det där i morse ;)

Gabriel Karlsson är en riktigt bra värvning för oss. Det känns mycket bra om detta visar sig vara sant 8vilket det är).

Det känns ännu mer fantastiskt att läsa Challes uttalanden kring hur centeruppsättningen kommer att se ut.

– Sonnenberg ska inte spela center, säger tränaren Challe Berglund.

– Inte Anton heller. Han är inte klar som center än, utan är fortfarande i en utvecklingsfas och då tycker jag att det än så länge är bättre för honom att spela på kanten.

Challe har just nu gått upp på första plats på min Skarin-lista. Och den är inte lätt att få vara med i ska sägas ;)

Sv: Silly Season 09/10
T T: "– Han har det mesta både defensivt och offensivt. Han arbetar hårt över hela banan och har hjärta och karaktär i det han gör."

Det där låter som en spelare Timrå verkligen behöver

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.