Ambroo: Vill minnas att även herr Zetteerberg användes sopm vinge i början av sin seniorkarriär - trots att även han var center. Och då pratar vi om en kille som var 19-20 år, och inte som Lander 17-18. Så jag tror nog att man har en plan för hur Lander skall matchas in som riktigt vass center på sikt...
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Och då pratar vi om en kille som var 19-20 år, och inte som Lander 17-18.
Så jag tror nog att man har en plan för hur Lander skall matchas in som riktigt vass center på sikt...