dr-nix: Du är inne på helt rätt spår tycker jag.
Inlägg: 1149254
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Skarin: jo fast det svåra är väl att få spelare som passar bra in i gruppen och gör att den funkar på rätt sätt (tänker bl.a. på vilken skillnad det blev när Sonnenberg och DeCaz dök upp t.ex.).