dr-nix: På backsidan räknar jag med Lehtonen, hoppas på Sanny samt vill ha in en till som liknar Lehtonen. Unga och utvecklingsbara räknar jag Moe & Sebbe som. Sedan har vi några i egna led.
Warg som andra känns bra, ny 1:a skall in.
Ersättare till Pyrret måste till. Sundh/Axelsson/Tenkrat räknar jag med förlängning på. Här kan vi ta en etablerad och 1 utv.bar enl.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Warg som andra känns bra, ny 1:a skall in.
Ersättare till Pyrret måste till. Sundh/Axelsson/Tenkrat räknar jag med förlängning på.
Här kan vi ta en etablerad och 1 utv.bar enl.