1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1149370

Sv: Silly Season 09/10
Min personliga favorit denna säsong försvinner!
Men är det fel?

Så här ligger det till. Timrå har ett pott med pengar till hur mycket spelartruppen får kosta - spelarbudgeten.
Timrå MÅSTE enligt mig, inför nästa säsong PRIORITERA back- och centersidan. Då förstår jag till fullo att man inte kan ha kvar en dyr ytterforward som Tenkrat.

Ni som klagar på att Tenkrat försvinner, förstår ni inte att plus och minus måste gå ihop? Vilka positioner vill ni prioritera?

Jag tackar ödmjukast Petr för dessa säsonger, en klasspelare med bra fart under skridskorna och med rätt attityd, som jag kommer att sakna och minnas!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.