Snoop: Lugn, lugn. Jag hade oxå gärna haft Tenkrat kvar, men ibland går det bara inte. Det funkar inte så att säga.
Om jag var lyrisk igårkväll efter Challes uttalanden om att värva tre centrar, osv, osv, så har jag känt mig lite mer dov under eftermiddagen efter att ha fått lite mer fläsk på tårna......
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Om jag var lyrisk igårkväll efter Challes uttalanden om att värva tre centrar, osv, osv, så har jag känt mig lite mer dov under eftermiddagen efter att ha fått lite mer fläsk på tårna......