1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614820 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1149422

Sv: Silly Season 09/10
Apropå ingenting så kollade jag alldeles nyss på Sportbladets "nya" program power play.

Han som leder detta program måste vara bland de mest irriterande personerna.
Sanny blir intervjuad i programmet och då ställer ledaren frågan:

Vilka lag är intresserad av dig då?

Sanny svarar att Timrå är intresserat och att de absolut är en av lagen som han funderar på.

Och vet ni vad den dumma jäveln rent ut sagt säger då?!

Känns det inte bättre att gå till ett lag som kan vinna guld?

Väldigt irriterande..

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
ersson: Programledaren i all ära. Men den här Tomas Ros, vilket geni han är alltså. Han är så duktig och verkar kunna så mycket. Han gör att Sportbladets hockeyfolk verkligen växer. Ros må ha ett halvskumt utseende, men hockey, det kan han.

Sv: Silly Season 09/10
ersson: Men vad svarade Sanny då ? ;) Jo att Timrå kan visst vinna sm guld :P

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.