1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614818 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1149518

Sv: Silly Season 09/10
Yellowcard: Inget ont om Bagarn. Vi tappar en center med -12 och 50% vunna tekningar mot Gabriel Karlsson +14 och 57% vunna. Tror det blir jävligt bra det här.Välkommen Gabriel.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
Känns inte som jag kommer att sakna Tenkrat nämnvärt. På slutet störde man sig mest på hans ineffektiva spel och korkade utvisningar. Visst, bra fart på rören och hårt jobb vid sargerna men för de pengar han lär håvat in varje månad vill man se produktion också, precis som i Jontes fall. För ~300k i månaden(artist) borde man kunna hitta en del spelare som kan åka fort in i zon och skjuta slagga utanför/över.

Mackelito: Man bara måste älska skribenter som slår sig för bröstet och tar åt sig äran för att man var först med ett rykte.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.