Snoop: Ja, men gjorde han som leder programmet då, skakade på huvudet i en jest att de kan inte vinna guldet. Eller skakade han bara för att visa att han har ett huvud+
Håller med erson lite att det är irriterande att man inte kan se Timrå som ett etablerat topp 6 lag efter så många år i slutspel.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Eller skakade han bara för att visa att han har ett huvud+
Håller med erson lite att det är irriterande att man inte kan se Timrå som ett etablerat topp 6 lag efter så många år i slutspel.