Harryhaffa: Ingenting, men jag tror inte att man har hur stor budget som helst och jag tror även att man vill balansera laget. Går han till Modo så ska jag, ursäkta uttrycket, åka på kuken ner för örnenbacken.
Inlägg: 1149922
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Ambroo: Jag vet ett bättre användar alternativ till den kälken,,,ja de kan ju ta båda för att få balans på backsidan, plus en stark center från LHC...