DJ Hemp: i år vinner dragons .. så är de bara .. och källbom får gråta .. den stackarn ..
Inlägg: 1149963
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
superfalle:
Ja, Jocke är väl knappast en vinnarskalle. Skulle vara så jävla skönt om han torskade mot "sitt" Sundsvall den här gången. Jag gillade aldrig riktigt de skäl han angav för att lämna Dragons för Dolphins. Men, tyvärr, som medelpading är man grymt härdad i konsten att bli tvåa eller trea...
Ja, Jocke är väl knappast en vinnarskalle. Skulle vara så jävla skönt om han torskade mot "sitt" Sundsvall den här gången. Jag gillade aldrig riktigt de skäl han angav för att lämna Dragons för Dolphins. Men, tyvärr, som medelpading är man grymt härdad i konsten att bli tvåa eller trea...