1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1149964

Sv: Apropå nånting...
superfalle:

Ja, Jocke är väl knappast en vinnarskalle. Skulle vara så jävla skönt om han torskade mot "sitt" Sundsvall den här gången. Jag gillade aldrig riktigt de skäl han angav för att lämna Dragons för Dolphins. Men, tyvärr, som medelpading är man grymt härdad i konsten att bli tvåa eller trea...

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Enligt initierade källor var det väl ändå så enkelt att Kjellbom inte fick betalt när han skulle och därför välde att byta klubb? Att han inte sade det i tidningarna var ju lika bra det.

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: tänk på oss jämtlänningar då .. vi är antingen sist eller inte ens med .. om de inte handlar om att åka skidor och skjuta sammtidigt ..ja att dragons missade guldet i fjol var fan helt otroligt .

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.