Inlägg: 1150056
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Pätr: Själv skulle jag välja bort Lehtonen och ta Sanny och Kronwall. Tycker inte Lello är så stabil i egen zon, men å andra sidan är han en jävel i PP.
Nja, jag föredrar nog defensiva backar så får centrar och forwards sköta det offensiva.
Nja, jag föredrar nog defensiva backar så får centrar och forwards sköta det offensiva.
Suck... vad snurrig man blir av Silly Season. Tur att man inte är sportchef.