Inlägg: 1150360
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Tycho: Lät ju som om han festat till ganska sent och sen åkt hyfsat tidigt dagen efter.. 0,9.... En hel del det. Men hur som helst, i min värld är inte hockeyproffs "vanliga" människor - sånt här får bara inte hända eftersom dessa personer har med sin feta lön i uppdrag att uppträda korrekt inför ungdomar och barn som ser upp till dem. Det kan ju vara direkt farligt för föreningen också. Ja... Vilken klantskalle.
Sv: Apropå nånting...
Tycho: Visst är det det.
Men 0,9 är inte direkt lite, så han borde ha känt av det.
Men 0,9 är inte direkt lite, så han borde ha känt av det.
Men nog måste man vänta till eftermiddagen iaf innan man kör...