Inlägg: 1150361
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Jag försvarar det inte... bara sätter ett litet perspektiv... =) Men han borde haft mer omdöme än att köra på förmiddagen!
Men 0,9 är inte direkt lite, så han borde ha känt av det.