1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614780 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1150420

Sv: Apropå nånting...
Salmonsson - Vilken idiot!

Man skiter ju fullständigt om han kör ihjäl sig - det vore rätt åt honom - men tänk om han kört ihjäl någon oskyldig?

Riktigt dåligt omdöme tycker jag och starkt att gå ut med nyheten, så fan heller. Nej, det är bara pinsamt.

Man kan inte lasta Modo för det inträffade men som arbetsgivare tycker jag man tar sitt ansvar först om man river kontraktet med vederbörande. Det borde stå inskrivet i vartenda kontrakt. Man kan tycka att ishockeyspelare ska få göra vad de vill när säsongen är över men de har tamefan samma ansvar som vilken annan dödlig.

Nej, riv kontraktet och sätt karln i finkan.

Det samma gäller om någon spelare i Timrå åker dit för samma lagöverträdelse.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Johan J: Det måste väl vara bättre att hjälpa personen än att helt vända honom ryggen? Tycker du att din arbetsgivare ska ge dig sparken om du kör rattfull?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.