Inlägg: 1150452
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
kul att sanny är så populär i timrå . 48 procent tycker att det är den dom vill ha kontrakterad härnäst . 24 procent att elitseriens kanske bästa back förlänger
Låt Salle få samhällstjänst där han får åka runt på skolorna och prata om vad som händer om man kör med några burkar för mycket i kroppen, det är inte för mycket begärt.
Bremberg är ju fördjävligt naiv so tror att han kan komma undan med sin fyllestyrning.