mikenomad: Givetvis är det så! Någon form av nivå får det ju vara. Supportrar är oftast inga flickscouter. Däremot får det ju, som du skriver, vara någon måtta på sängvätarfasonerna.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Givetvis är det så!
Någon form av nivå får det ju vara. Supportrar är oftast inga flickscouter. Däremot får det ju, som du skriver, vara någon måtta på sängvätarfasonerna.