Inlägg: 1151382
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
liston:
Japp, nu skall jag gråta ut och sova lite. I morgon räknar vi guldmedaljerna igen och ser framtiden an.
Hur du skall komma på fötter igen övergår mitt förstånd. Det räcker nog inte med att bara gråta...
Japp, nu skall jag gråta ut och sova lite. I morgon räknar vi guldmedaljerna igen och ser framtiden an.
Hur du skall komma på fötter igen övergår mitt förstånd. Det räcker nog inte med att bara gråta...
Sv: Apropå nånting...
Såg att Timrå är ute efter Urbom. Låter som en typisk Timrå-värvning. Dvs en talang som man snor från en annan ES-förening. Ni borde se till att värva bättre spelare till erat hockeygymnasium istället.
Nä Brutus du får bryta ihop och komma igen nästa säsong för då möts vi igen.
Fast ett par glas rödtjut blev det iallafalltill middag.
Sov gott nu och hälsa Hägglund