Såg att Timrå är ute efter Urbom. Låter som en typisk Timrå-värvning. Dvs en talang som man snor från en annan ES-förening. Ni borde se till att värva bättre spelare till erat hockeygymnasium istället.
Inlägg: 1151384
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Peja: mhm, eller så kan ni/dom tigga ihop lite mer sponsor pengar så ni/dom har råd att behålla talangerna!