Inlägg: 1151764
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Så lite påsksprit och redan så j-la snygg?,,då är jag snyggare än brad pit, och dansar bättre än Jhon Travolta i filmen greease:),,,och vänta bara tills jag får på mig rillorna,,,säger bara en sak,,gretsky??? vem är det:)
Fast mycket snyggare