Inlägg: 1152182
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Skarin: Enl ST så går man ju inte vidare med tex Granath. Som tur är.
Länkar:
http://st.nu/sport/1.952112
http://st.nu/sport/1.952112
+ 1
Sv: Silly Season 09/10
Skarin: Det som tär mest på en är.. Att man försöker hålla sig lugn över det hela.. För det finns ändå inget vi kan påverka.. Timrå IK's öde ligger i händerna på två män.. Stefan Lindqvist och Tomas Johansson, måtte dom veta vad dom gör
Men Sonntag ska så gott som vara klar, det är bara en fråga om tid innan kontraktet är påskrivet. Dessutom är Granath ett mycket intressant namn hos Linkan. Hägglund är som vi alla vet ett intressant namn som tredjecenter, men det finns en del andra alternativ där.
Allt detta går att läsa i Dagbladet, så klart. Jag orkar inte kommentera.
Men den stora frågan, likt På Spåret. Vart är vi på väg?