från text-tv
Inlägg: 1152740
Svarskommentarer
Sv: Sanny till FBK
TIKbiff: ja han skriver på för 3+1 med FBK. det var kul för honom.. Hoppas att alla här inne fattar nu att det här med HJÄRTA för klubben, var ett minne blott.
Sv: Sanny till FBK
TIKbiff: På ett sätt kan man förstå Sanny. Klart han vill spela i en klubb som har målsättning att vinna SM-guld.
Timrå är i nulgäet en klubb som inte direkt verkar vilja satsa. Bara denna signal till eventuella nyförvärv gör inte Timrå direkt attraktivt.
Nej Timrå bör se sig själva ordentligt i spegeln.
Timrå är i nulgäet en klubb som inte direkt verkar vilja satsa. Bara denna signal till eventuella nyförvärv gör inte Timrå direkt attraktivt.
Nej Timrå bör se sig själva ordentligt i spegeln.