1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614809 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1152745

Sv: Sanny till FBK
lungan:
Jo försöker man se det nyanserat så är det ju så,
FBK spelar i en annan divison ekonomiskt, titta bara hur mycket pengar dom lär ha frigjort genom utgående kontrakt inför nästa säsong!
Antagligen försvann väl inte dom i tomma intet såsom Hahl och Hedström pengarna gjort i TIK.

"Förlusten" av Sanny svider rejält för min del och lär göra lång tid framöver.

Svarskommentarer

Sv: Sanny till FBK
TIKbiff: Det känns givtvis tungt ifrån mitt håll också. Men när Timrå inte kan få tillbaka sin förlorade son Sanny så är det något som inte ligger rätt till. Tror inte Sanny är en Golddigger utan väljer efter vinst möjligheter etc. Han har bott i Timrå ett antal år och han med sambo och barn har vänner i Sundsvall.

Nej Sanny har nog fått ta del av Timrås målsättning de närmaste åren, och när Sanny väljer bort Timrå kan man som supporter nog ana oro. Timrå kommer inte sats på många år framöver :(

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.