1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614822 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1152795

Sv: Sanny till FBK
Fan vad trist. Men ta det lugnt, SÅ bra har aldrig Sanny varit. Timrå hade ett fint kontraktsförslag, nu kan man lägga pengarna på en annan back som både är bättre och vill spela i Timrå.

Sanny krigar och kämpar och har "hjärta", men han har fortfarande en felmarginal i sitt spel som är relativt hög och han är ganska utvisningsbenägen. Styf är en bättre ishockeyspelare.

Nu får vi bara hoppas att inte Linkan och Robban har "byggt sitt lag runt Sanny" utan har lite andra intressanta namn på G. Den där Naumenko kanske?

Svarskommentarer

Sv: Sanny till FBK
RocknRolf2:
Helt rätt, Voldem...Sanny är ingen toppspelare, men det är hans fighterhjärta jag kommer att sakna.

P.Styf är en klart bättre hockeyspelare..och om jag rannsakar mig, så kanske han har större fighterhjärta tom.

Sv: Sanny till FBK
RocknRolf2: Ja men ska man värva honom så kan man inte värva Westrum!!!

Eller har Naumenk två pass????

Naumenko är dessutom en mycket god vän med Sonnenberg!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.