Inlägg: 1152795
Svarskommentarer
Sv: Sanny till FBK
RocknRolf2:
Helt rätt, Voldem...Sanny är ingen toppspelare, men det är hans fighterhjärta jag kommer att sakna.
P.Styf är en klart bättre hockeyspelare..och om jag rannsakar mig, så kanske han har större fighterhjärta tom.
Helt rätt, Voldem...Sanny är ingen toppspelare, men det är hans fighterhjärta jag kommer att sakna.
P.Styf är en klart bättre hockeyspelare..och om jag rannsakar mig, så kanske han har större fighterhjärta tom.
Sv: Sanny till FBK
RocknRolf2: Ja men ska man värva honom så kan man inte värva Westrum!!!
Eller har Naumenk två pass????
Naumenko är dessutom en mycket god vän med Sonnenberg!
Eller har Naumenk två pass????
Naumenko är dessutom en mycket god vän med Sonnenberg!
Sanny krigar och kämpar och har "hjärta", men han har fortfarande en felmarginal i sitt spel som är relativt hög och han är ganska utvisningsbenägen. Styf är en bättre ishockeyspelare.
Nu får vi bara hoppas att inte Linkan och Robban har "byggt sitt lag runt Sanny" utan har lite andra intressanta namn på G. Den där Naumenko kanske?