lungan: Håller med Lungan, även om man säger att man har hjärta så är man skapt för att vinna något stort och att man måste tänka på sin aktiva karriär som spelare, man har ju egna delmål med sitt yrke som spelare och jag tror att får sanny en förfrågan från NHL så sticker han nog, samt att det vore skoj att vinna sm guld med färjestad igen..
Så jag var inte förvånad att Timrå inte fick honom, som jag sagt tidigare i ett inlägg vi får nöja oss med medelspelaren detta år...
bygga på en 5 års period hahahaha för att spara pengar..
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Håller med Lungan, även om man säger att man har hjärta så är man skapt för att vinna något stort och att man måste tänka på sin aktiva karriär som spelare, man har ju egna delmål med sitt yrke som spelare och jag tror att får sanny en förfrågan från NHL så sticker han nog, samt att det vore skoj att vinna sm guld med färjestad igen..
Så jag var inte förvånad att Timrå inte fick honom, som jag sagt tidigare i ett inlägg vi får nöja oss med medelspelaren detta år...
bygga på en 5 års period hahahaha för att spara pengar..