Inlägg: 1152869
Svarskommentarer
Sv: Sanny till FBK
The great one: Ja och spelarlönerna kan sänkas men vi kan ändå vara bättre. Största problemet i mina ögon är Linkans (bristande) kompetens.
Sommarvåri till Brynäs. DET känns fan inte bra.
Sommarvåri till Brynäs. DET känns fan inte bra.
Klubben har ju uttalat att spelarlönerna ska sänkas. Vi kanske får ett hyfsat slagkraftigt lag ändå. Men inget lag med guldpotential.