Inlägg: 1153005
Svarskommentarer
Sv: Sanny till FBK
jens_88: "Då visar vi att vi bryr oss om honom."
Jag vill inte bry mig om honom.
Sanny satt i TV o sa att följde sitt "kära Timrå" i slutspelet.
Han hade hjärta för klubben. Det ser vi nu vad det hjärtat satt. I arslet!
Sanny har skitit i det blå skåpet!
Jag vill inte bry mig om honom.
Sanny satt i TV o sa att följde sitt "kära Timrå" i slutspelet.
Han hade hjärta för klubben. Det ser vi nu vad det hjärtat satt. I arslet!
Sanny har skitit i det blå skåpet!
Köra vårat eget race utan att ens fundera på nid ramsor och burop.. Då visar vi att vi bryr oss om honom.