1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614886 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1153008

Sv: Sanny till FBK
jens_88: "Då visar vi att vi bryr oss om honom."
Jag vill inte bry mig om honom.
Sanny satt i TV o sa att följde sitt "kära Timrå" i slutspelet.
Han hade hjärta för klubben. Det ser vi nu vad det hjärtat satt. I arslet!
Sanny har skitit i det blå skåpet!

Svarskommentarer

Sv: Sanny till FBK
Hahl Bundy: Ja men det jag menar.. Det visar att vi bryr oss om hans val av klubb om vi buar.. Vi ska ej ge han något

Sv: Sanny till FBK
Hahl Bundy: Håller med, vad fan ska vi visa att vi bryr oss om honom för? Han skiter i oss! Men ärligt talat skiter jag fullt i honom han är som jag sa i morse SVERIGES MEST ÖVERSKATTADE SPELARE, PUNKT SLUT. kommer ihåg hur jag svor om honom i slutspelat......

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer