Inlägg: 1153201
Svarskommentarer
Sv: Sanny till FBK
Janken: Yepp! En ny Warg! Borta bra men hemma...pest!
Undrar om Bagarn blir en Warg...
Janken: Yepp! En ny Warg! Borta bra men hemma...pest!
Undrar om Bagarn blir en Warg...
Ingen ledartyp i det laget.
Och ärligt talat... han är inte nån riktig klassback. EN bra back. Men hans viktiga pos i TIK var edarpos. Den går inte att flytta till ett annat lag.
Som sagt... En blivande doldis i FBK.