1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614753 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1153562

Sv: Apropå nånting...
Kongo: De som kunde påverka spelschemat i fjol var i alla fall polisen. De tycker att det blir för dyrt när det kommer mycket folk, därför fick vi ingen lördagsmatch i Stockholm. Vi fick väl inte ens en lördag i Övik.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
T T:
Så du menar att polisens synpunkter innebar att Timrå inte fick lira i Stockholm på en lör- eller helgdag?
Timrå drar inte mer publik än nåt annat lag i Sthlm. Och DIF lär ju ha haft hemmamatcher på lör- och helgdagar den gångna säsongen.

Kan förstå resonemanget när det gäller högriskmatcher, men dit kan man knappast räkna Timrå. Och så länge det inte är problem med bråk och huliganer tror jag inte polisen har en policy att motarbeta folkfester.

Sv: Apropå nånting...
T T: Om jag minns rätt så blir det inte heller någon lördagsmatch mellan våra båda lag kommande säsong.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.