Inlägg: 1153909
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Tikinmyheart: Hade jag varit sportchef så hade jag gjort allt för att sparka Skogs. Men det skulle ju ha gjorts direkt efter säsongen så vi hade kunnat legat med i kampen om en sådan som Daniel Sondell istället tex.. 3 årskontraktet på Skogs var det Nubben som snickrade ihop och jag tyckte ju också själv att det kändes klockrent när det var signat.
Ingen kan räkna med att Skogs kommer att vara ett dugg bättre nästa säsong. Men Sonntag är där en bra värvning eftersom han spelar ganska enkelt och kan utifall Skogs ger oss ännu fler gråa hår gå in och göra okej ifrån sig. Det tror jag.
Ingen kan räkna med att Skogs kommer att vara ett dugg bättre nästa säsong. Men Sonntag är där en bra värvning eftersom han spelar ganska enkelt och kan utifall Skogs ger oss ännu fler gråa hår gå in och göra okej ifrån sig. Det tror jag.
Kronwall och Lehtonen är två etablerade backar som vi båda gärna ser i TIK nästa, eller hur? Då återstår en förhoppningsvis utvecklingsbar och relativt billig back.
Och vem har du i sikte där?
Jag är fortfarande rädd att Skogs ska spela lika illa nästa år, och blir det så måste de två s.k. utvecklingsbara backarna finna sig snabbt i ES tempot.
Gör de inte det så har vi kvar 5 backar (Kronwall, Lehtonen) Moe, Styf och Sebbe.
Hoppas du förstår mig hur jag menar. Visst, mitt resonemang är hypotetiskt men inte verklighetsfrämmande.