Inlägg: 1153919
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
RocknRolf2: Eftersom Skogs är kvar så får han ju automatiskt en ny chans till hösten. Men det vore fel att räkna med att han ska vara bättre. Han fick ju massvis med chanser förra säsongen utan att visa några som helst framsteg.
Pengarna kan helt säkert användas smartare än under förra säsongen.
Pengarna kan helt säkert användas smartare än under förra säsongen.
Det pratas mkt om ny arena och mer pengar, men det absolut viktigaste är att förvalta de pengar man har på rätt sätt. Förra säsongen hade vi GARANTERAT varit i minst semi om det inte vore för diverse flerårskontrakt på dyra underpresterande spelare