Yellowcard: Linkan måste vara en jävla tomte, hankan väl inte vänta på att serien skall börja innan han säger nåt, antingen ger man grabben ett kontrakt eller säger att man inte vill ha han. Sundh är en spelare som behövs, även om han inte gör så många ,ål så är han pesten själv för många lag med sitt slit. Tänker Linkan sätta ihop nån jävla frökenkedja eller vad händer?
Han kan ju övertala Micke Andrsson i Löven att börja spela igen om det ska vara så.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer