Inlägg: 1154032
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Yellowcard: Niko Kapanen är ett finskt toppnamn och han kommer, vänta tills efter vm då lär dom presentera honom.
Sv: Silly Season 09/10
Yellowcard: Minnsan se bara på Mikko Laine , han höll NÄSTAN måttet i Örebro...
Däremot en annan fråga: Som det ser ut nu så är bara Pärssinen den enda finnen i laget - är Timrå som Finnkoloni över tro? Man har blivit som van att Timrås toppspelare är just finnar, jag hoppas den trenden kommer att fortsätta. Jag hoppas några av toppnamnen (?) som dyker upp framöver just kommer ifrån Finland - det levererar allt som oftast.