1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614742 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1154076

Sv: Silly Season 09/10
Sen kan man ju säga att när en kille med Timrå Ik som moderklubb säger så här, då är de inte så bra.


Vad vill du själv?

- Jag vet inte. Skellefteå är ju alternativet i Sverige. Så käns det i alla fall.//Chrippe Söderström

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
Snoop: Chrippe lämnade ju inte TIK som en kelgris hos oss supportrar direkt. Kan det tänkas att han blivit profet i en annan stad istället och känner att han får den uppskattning han behöver och förtjänar där? Att det här med att komma hem till hembygden och Timråfansen helt enkelt inte är ett argument till att flytta tillbaka? Att det istället isf krävs ett väl tilltaget kontrakt om det skall bli aktuellt....

Sv: Silly Season 09/10
Snoop:
Det är inte en mänsklig rättighet att lira med Timrå IK:s representationslag för att man har TIK som moderklubb.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.