Inlägg: 1154076
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Snoop: Chrippe lämnade ju inte TIK som en kelgris hos oss supportrar direkt. Kan det tänkas att han blivit profet i en annan stad istället och känner att han får den uppskattning han behöver och förtjänar där? Att det här med att komma hem till hembygden och Timråfansen helt enkelt inte är ett argument till att flytta tillbaka? Att det istället isf krävs ett väl tilltaget kontrakt om det skall bli aktuellt....
Sv: Silly Season 09/10
Snoop:
Det är inte en mänsklig rättighet att lira med Timrå IK:s representationslag för att man har TIK som moderklubb.
Det är inte en mänsklig rättighet att lira med Timrå IK:s representationslag för att man har TIK som moderklubb.
Vad vill du själv?
- Jag vet inte. Skellefteå är ju alternativet i Sverige. Så käns det i alla fall.//Chrippe Söderström