Yellowcard: Klart vi ska hoppas, dock kan man väl konstatera att allting kändes ganska vagt i dagsläget. Mest bara ett namn på vem som var USA-resans huvudmål samt att visst intresse finns därifrån också. Men men, ett rätt fett, härligt sillyrykte var det iaf! Ett rykte dessutom som vi enl. uppg. tidigare bara kunde glömma...:-)
Inlägg: 1154188
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
mikenomad: Man har hört länge nu hur mycket intresse Timrå visar o har visat Kontiola. Allt är o har varit mörkning som vanligt.
Han blir mycket bra.
Han blir mycket bra.