Inlägg: 1154210
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
F.ö kul att Dagbladet är med lite i Silly säsongen till skillnad från ST , däremot skulle jag vilja ha ett lägesuppdatering där man frågar Linkan rakt på sak om rykten som det blivit tyst om som Niklas Olausson , Pär Arlbrandt , Jere Karalahti mfl och om .t.ex Peter Regin är en spelare manförsöker få hem...
Sv: Silly Season 09/10
Mackelito: Sök rätt på det jag skrev att vi kan avskriva Kontiola HELT. Vore intressant. Du tar inte fel på person?
Sen kanske jag inte säger allt härinne, OM jag nu vet nåt? Man kan ju spela dum oxå fast i mitt fall inte så mycket eftersom jag har kvoten fylld. :)
Sen kanske jag inte säger allt härinne, OM jag nu vet nåt? Man kan ju spela dum oxå fast i mitt fall inte så mycket eftersom jag har kvoten fylld. :)
Haha , där ser man...