1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614742 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1154700

Sv: Apropå nånting...

Andersson: Ja vilket lag norr om Timrå omsätter ca 20 mille mer än oss, Har en attraktiv Arena som tar nästan 8000. Och agerar på kraftigaste sätt när man gjort ett sportsligt misslyckande och förmodligen även STORT ekonomiskt bakslag.

Jag kan säga dig att Modo´s bokslut inte kommer vara gröna siffror.Men det hindrar dem inte att satsa fullt ut och det måste man ge dem en eloge till. Finns inte en chans att man skulle gjort nått liknande i Timrå om vi varit i deras skor den gånga säsongen. jag menar deras eminenta utrensning.

Jag vill ha några riktiga nyförvär NU!. Se att det satsas och inte bara höra hur usel ekonomin är hela tiden.


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.