Inlägg: 1154704
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Dunc: Den byggdes väl inte för att dom inte fick de sponsorpengar de ville ha? Annars skulle den där jävla balkongen varit uppe vid det här laget......
Kan det vara så att slantarna skall användas till något annat?
Kanske Timrå IK:s styrelse insett att det inte blir mer folk i hallen även om man bygger ut? Lek med tanken!