250kg kärlek: Nej , jag tror vi kan glömma det med att han skulle habegärt för hög lön och att han hade andra åsikter än föreningen. Som jag förstått det så ansågs han och Axelsson vara för lika och då valde manen i första taget , och sedan ev Sundh om man hade råd .. Så har jag förstått det i varje fall..
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Som jag förstått det så ansågs han och Axelsson vara för lika och då valde manen i första taget , och sedan ev Sundh om man hade råd ..
Så har jag förstått det i varje fall..