250kg kärlek: Tenkrat, Sundh, Bagarn, och Hedström Alla starka hårt arbetande anfallspelare. Alla utom kanske bagarn strålande skridsko åkare. Men ingen av dom kan jag se som nåt geni vad det gäller lagspel i anfalls son. Jag tror detta är ett led i att Challe börjar sätta sin prägel på Timrå.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Men ingen av dom kan jag se som nåt geni vad det gäller lagspel i anfalls son. Jag tror detta är ett led i att Challe börjar sätta sin prägel på Timrå.