1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614832 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1155403

Sv: Silly Season 09/10
Mysiga nyheter detta, men jag hoppar inte högt och jag har en bestämd känsla av att jag inte kommer att göra det heller. Jag kan aldrig tänka mig att TIK har plats för trion Karlsson, Kronwall och Lehtonen. Näe det mest troliga är att man har skrivit med den förstnämnde och exempelvis en sån som Granath och att man sen hoppas på jackpot när det gäller den åttonde och här tror jag dessutom att man kommer att vänta in i det sista.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
Ambroo: "Mysiga nyheter detta, men jag hoppar inte högt och jag har en bestämd känsla av att jag inte kommer att göra det heller."

"Inte än" lägger jag till och med dom orden avslutar vi denna intressanta och händelserika eftermiddag/kväll.

Sv: Silly Season 09/10
Ambroo: Granath? Nu mörkar du va? Säg att du mörkar, God damn't!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.