Inlägg: 1155511
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Lill-strimma: Ja jag har som sagt ingen större koll på han. Men måste väl vara bättre än Lotvonen? Eller... Du ser väl hellre honom än Lotvonen? Kan ju utvecklas?
Det jag har sett av den killen har inte imponerat ett dugg på mig, tvärtom.