1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1156330

Sv: Silly Season 09/10
Mackelito: Nu när Lello lämnar känns det som om vi verkligen behöver en "Holmström" framför mål i PP, du som har "the-market-scanner-på", vad tror du? har du nåt förslag?

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
erathoo: Nja , det ärinte många spelarepå marknaden med den spelstil Holmström har, det finns i alla fall inte många som håller ES klass , men en spelartyp som Dee Caz kanske Linkan kan hitta nånstans i Italien eller liknande, i AHL vet jag att det finns en del som vågar stå framför mål, det är dock oftast det killarna som kastar handskarna var och varannan match..

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.