1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614781 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1156317

Sv: Silly Season 09/10
Nej nu tror jag att Linkan är ute efter Salmela o Lepistö , båda offensiva landslagsbackar , tror att båda dessa kan levera fler tacklingar och lite mer jämn sett över hela säsongen, ingen av de kan skjuta lika bra som Lello , men det är riktigt bra PP backar ändå...

Tony Lagerström i 3e JA TACK..

Laget känns i nuläget som det kan flippa eller floppa , det finns väldigt mycket talanger om även Tony kommer,.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
Mackelito: Nu när Lello lämnar känns det som om vi verkligen behöver en "Holmström" framför mål i PP, du som har "the-market-scanner-på", vad tror du? har du nåt förslag?

Sv: Silly Season 09/10
Mackelito:


Lepistö gjorde 4 mål på 70 matcher i AHL. Det är R.Jonsson klass på det. Ingen ersättare till Lello (när det gäller skottet). 27 mål totalt i hela karriären på 336 matcher...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.