Stor besvikelse att Lehtonen lämnar. Kanske inte var så smart att värva Granath ändå... Man visste ju tydligen att Lehtonen skulle dra när Granath ritade på. Skulle ha fixat två etablerade istället för en kass och en "superstjärna". Lepistö är inte i närheten av så bra som Lehtonen, tyvärr.
Inlägg: 1156359
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
RocknRolf2: Men är det inte Granath som är typ ett löfte? Tyckte jag hörde det...